יום שישי, 11 במרץ 2016

פורים האק: לא רק לילדים!

הפעם פוסט ממש קצרצר כי העצה היא מאוד פשוטה:
תחפושות ילדים. אם עברתן את גיל 12, ואתן לא מחפשות לילדים שלכן תחפושת, אתן כנראה אפילו לא מעיפות בהן מבט שני - וחבל. הנה הסוד - תחפושות ילדים יכולות להגיע גם במידות די גדולות (16-14) ולעיתים קרובות עשויות מבדים גמישים - מה שאומר שיש סיכוי טוב שהן יעלו גם על גוף בוגר בגודל ממוצע ומטה.
זה אולי נשמע מוזר, לא אמין, ודרך ממש טובה להלחיץ את המוכרים המסכנים בחנויות תחפושות - אבל אם התחפושות האלו עולות על הגוף הלא-דקיק שלי, כולל החזה הממש-לא-קטן - הן יעלו גם עליכן (אני משתמשת בלשון נקבה כי אני מאמינה שהעצה הזאת מתאימה יותר לבחורות, אם כי בחורים עם מבנה עדין אולי יוכלו להשתמש בה גם).
כמובן, ישנו יתרון משמעותי נוסף - תחפושות לילדים יש במבחר גדול יותר ובמחירים זולים יותר מאשר תחפושות למבוגרים.

אחרי הכל, הריי כולנו רק ילדים מגודלים, לא?

פיראט/ית אימתני/ת - מידה 16. קצת חושפת בטן (או גופיה אפורה) - אבל חמודה מאוד ואפילו נוחה.
אביר/ה אמיצ/ה עשוי/ה ללא חת! מידה 14. רק להוסיף מגן וחרב. אני מרגישה פה כמו ז'אן דארק.
הא-יה! העליונית הזאת תעלה על כל מידה ותגרום לכם להרגיש מאוד באד-אס...
את המסכה הכנתי לפי השיטה הזו:


שמלה שכמו יצאה מסרט תקופתי (מידה 12-14)... התופרות מביניכן יכולות להפריד את החלק העליון והחצאית ולהוסיף בד באמצע, לגזרת "נסיכה" קלאסית.
דנה מדגמנת סינדרלה מקסימה במיוחד
ואחרונה חביבה - אורורה. הרגשתי כל כך קסומה בתחפושת הזאת שלא רציתי להוריד אותה.

אז יאללה, רוצו לחנויות, או תגנבו לילדים/אחים קטנים שלכם את התחפושת. כי למה שרק הם יהנו?

2 תגובות:

  1. כל הכבוד על העצות...אהבתי מאוד.

    השבמחק
  2. זה משהו שלעולם לא הייתי חושבת עליו לבדי... איזו עיצה מדליקה! פוסט קצרצר וקולע!
    נ.ב: אתן נראות יפייפיות בתחפושות....

    השבמחק