יום ראשון, 25 בפברואר 2018

פורים האק: פאת סינדרלה

זוכרים שסיפרתי לכם על שמלת הסינדרלה שלי?
לא, לא שמלת התכלת המופלאה שכיכבה בפוסט הזה, וגם לא התלבושת מהפוסט של נסיכות דיסני, אלא שמלת הסינדרלה ה"אמיתית" שלי (תוכלו להציץ בה כאן, ממש בסוף הפוסט).
קיבלתי אותה לפני 5 שנים ליום ההולדת שלי, מבצע משותף של אחותי והחברות, שידעו שהתאהבתי בה מתמונה באינטרנט, והפכו עולמות כדיי להשיג לי אותה (לא היה משלוח לארץ, אז הפיות הטובות שלי נאלצו להיות יצירתיות... ולדאוג לשלוח את השמלה למשפחה באמריקה, ולהביא אותה - במזוודה נפרדת! עם קרוב משפחה שביקר).
אז כמובן שהרגשתי כמו נסיכה אמיתית ושמחה עד השמיים...
ומאז אני נמצאת במסע חיפוש אחרי פאה מתאימה.

כל פורים אני חורשת אחרי חלקת הפאות של כל חנות תחפושות, ואף פעם לא מוצאת את הפאה הנכספת -
הפאות הארוכות לא מתואמות לאסיפה לתסרוקת גבוהה (היא חושפת את החלקים הקירחים שלהם), הפאות האסופות עלובות ולא מכסות אפילו חצי מהראש, יש פאות מקצועיות מהממות שאפשר להזמין באינטרנט, רק שהן עולות 300 דולר, והפאות הקצרות... ובכן, הן קצרות, אז איך הן עוזרות לי?
ובכן...
מסתבר שהן עוזרות מאוד.
בו-יה!
את הרעיון קיבלתי לפני כשבוע, כשעבדתי על פוסט השמלה התכולה והשתמשתי בפאת קארה קצרה עבור ונדי, יחד עם תוספת שיער קצרה. בכלל התכוונתי להשתמש בשיער של עצמי, אבל החלטתי לנסות וראיתי שזה עובד יפה. פתאום הרגשתי שעולם חדש של אפשרויות נפתח בפניי...

חיש קט אצתי-רצתי לחנות המקס סטור הקרובה לביתי... וקניתי שתי פאות קארה בלונדיני (כל אחת עלתה רק 10 שקלים, אז ידעתי שגם אם הניסוי הקטן שלי יכשל - אני אעמוד במחיר, אם לא באכזבה...). שימו לב להסתכל על הפאה עצמה ולא רק על התמונה או על הכיתוב - על הפיאות שלי היה כתוב "קארה לבן" וכמעט ויתרתי עליהן, עד שבדקתי וראיתי שבשקיות שמסומנות כך היו פאות בשלושה גוונים שונים...

מתחילים, כמובן, עם לאסוף את השיער טוב-טוב מסביב לראש בסיכות ולכסות את הכל עם וויג-קאפ (אם יש לכם אחד בהיר, כמובן שזה עדיף במקרה הזה, אבל לא הכרחי).
אחר כך מסדרים את הפאה הראשונה על הראש, ומחזקים בהתאם לצורך.
יפה לי?
את הפאה אוספים בקוקו קטן, ודוחפים אותו פנימה לתוך הפאה. מחזקים את הצדדים בסיכות.
קוקו פנימה
עכשיו הגיע הזמן להביא את הפאה השנייה. גם אותה אוספים לקוקו, ומכניסים אותו פנימה לתוך הפאה - כך נוצרת לנו מין "גבעה" קטנה של שיער, עם הקוקו והפוני ממלאים אותה מבפנים:
את ה"גבעה" הזאת מסדרים על הקודקוד (יתכן שזה ייקח כמה נסיונות עד שתמצאו את הפוזיציה המוצלחת ביותר - אני איכשהוא הצלחתי מייד בפעם הראשונה - אבל בפעם השנייה והשלישית הרבה פחות...), ומהדקים למקום בסיכות (הסיכות נכנסות לתוך ה"גבעה" ולא צריכות לבלוט מבחוץ - כמובן שעדיף להשתמש בסיכות בהירות).
הגבעה בידינו! כלומר - על ראשינו!
בשלב זה הפאה בעצם מוכנה, וכל מה שנותר זה להוסיף אביזרים. אפשר להשתמש בה עבור טינקרבל, להסיט את הפוני הצידה ולקשור סרט ירוק מסביב לבאן. עבור סינדרלה - הוספתי קשת מנצנצת (אפשר גם קשת תכלת), עגילים גדולים, וקולר שחור. לא יאמן כמה זה פשוט.

ככה זה נראה מאחור:

כפי שאתם רואים, אפילו שהשתמשתי בסיכות שיער כהות, הן עמוק בתוך שכבות השיער אז אי אפשר לראות אותן.

ו... זהו. כך הופכים 2 פאות זולות של 10 שקלים לפאת נסיכה מרשימה. 
עכשיו כל מה שאני צריכה זה נשף ראוי ללכת אליו...
נעל זכוכית כבר יש לי
מקווה שנהניתם איתי במרתון פורים שלי!
יש לי עוד כל כך הרבה רעיונות לנסות ולחלוק איתכם, שאני כבר לא יכולה לחכות לפורים הבא!
איזו תחפושת הכי אהבתם?
ולמה אתם מתחפשים השנה?
אני ממש אשמח לשמוע... בתגובות.

3 תגובות:

  1. יצא מדהים! רציתי לנסות את זה כבר כמה שנים בצורות שונות. זה יצא פשוט מושלם. כל הכבוד!

    השבמחק
  2. נסיכה שלי תמשיכי להגשים חלומות ...לעצמך וגם לאחרים.
    כל הכבוד על יצירת הפיאה.
    את יודעת להפוך קש לזהב, בכישרון רב.(כמו סבתא שלך ,אימי ז"ל)
    ומאחלת לך שתמצאי את הנשף הראוי... <3

    השבמחק
  3. את גורמת לזה להראות ממש פשוט!
    מקסים מקסים מקסים!
    וסקרנית - איך נראית שמלת סינדרלה אמיתית??

    השבמחק